سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زنان ونوسی،مردان مریخی

  • عروسی پرویز پرستویی با کت شلوار پاره عروسی پرویز پرستویی با کت شلوار پاره

    «من اولین بار روز عروسی‌ام کت و شلوار پوشیدم. آنقدر نامتعادل بودم که یک موتور گازی زیر پایم رفت و زمین خوردم و تمام لباسم پاره شد.»

     

     

     

     

  •  پذیرایی های خاص از مهمان های عروسی پذیرایی های خاص از مهمان های عروسی

    این روزها بسیاری از عروس ها مایلند که جشن عروسی متفاوت و جالب با پذیرایی های خاص از مهمان ها داشته باشند، این علاقمندی یک بانوی کارآفرین اهل انزلی را بر آن داشت که کیک هایی با استفاده از لواشک و میوه های ترش برای جشن عروسی و تولد تهیه کند.

     

     

     

     

  • تالارعروسی با چه ظرفیتی مناسب است ؟ تالارعروسی با چه ظرفیتی مناسب است ؟

    ظرفیت تالارپذیرایی از مهترین ملاک های انتخاب تالارعروسی مناسب مراسم ماست . ما در این مقاله نکات مهم و کلیدی را برای انتخاب تالارپذیرایی با ظرفیتی متناسب با تعداد مهمانان به عروس دامادهای عزیز یادآوری کرده ایم

     

     

     

     

  • مجلس عروسی تا چه ساعتی مجاز است ؟ مجلس عروسی تا چه ساعتی مجاز است ؟

    مراسم نامزدی و عروسی در تالارهای پذیرایی و باغ های عروسی معمولا از ساعت 6 الی 7 بعد از ظهر شروع میشه، اما بسیاری از عروس دامادها این پرسش را مطرح میکنند که ادامه مجلس عروسی تا چه ساعتی مجاز است ؟

     

     

     

     

  •  شادباش در چه صورتی حلال است!؟ شادباش در چه صورتی حلال است!؟

    در برخی عروسی ها چلوی پای عروس و داماد پول می ریزند یا در بعضی مواقع نیز هنگام رقص عده ای برایشان اسکناس می اندازند که به آن شاباش یا شادباش می گویند. حال سوال این است آیا پولی که در عروسی به عنوان شادباش می‌گیرند حرام است؟ اگر حرام است با آن چه باید کرد؟

     

     

     

     

     

  • عروس زیبا با کمک میکاپ آرتیست عروس زیبا با کمک میکاپ آرتیست

    بسیار خب، یکی دیگر از چیزهایی که برای من و احتمالا خیلی از عروس های دیگر هم استرس زاست این است که آیا آرایشگری که انتخاب کرده ام می تواند به شکلی مرا آرایش کند که زیباتر به نظر بیایم و در شب عروسی بدرخشم؟ به نظر شما این استرس چگونه ایجاد می شود و چه راه حلی می توان برای آن یافت؟

     

     

     

     

  • برگزاری جشن عروسی مختلط مصداق فساد و فحشا نیست برگزاری جشن عروسی مختلط مصداق فساد و فحشا نیست

    برگزاری جشن عروسی بصورت مختلط و بی حجابی برخی میهمانان، مصداق فراهم کردن فساد و فحشا یا ارتکاب فعل حرام نیست.

     

     

     

     

     

  • ایده نوعروس برای جبران جای خالی پدرش در عروسی!! ایده نوعروس برای جبران جای خالی پدرش در عروسی!!

    در اقدامی جالب در یک مراسم عروسی ، زمانیکه پدر داماد به دلیل یک بیماری ناگهانی نتوانست در مراسم شرکت کند عکسهایش توسط دختر این خانواده به صورت فوتو شاپ به عکسهای مراسم اضافه شد.

     

     

     

     

     

  • ماجرای خرید لباس عروس! ماجرای خرید لباس عروس!

    برای خرید لباس جشن عقد رفتیم، با حساسیت زیادی انتخاب می‌کرد و نسبت به دوخت لباس دقیق بود. برای لباس عروس هم به آنجا مراجعه کردیم وقت تحویل لباس، خانم مزون‌دار گفت «ببخشید لباس آماده نیست!‌ گل‌هایش را نچسبانده‌ام!»

     

     

     

     

     

  • انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ پوست انتخاب رنگ لباس بر اساس رنگ پوست

    قبل از اینکه لباس جدید بخرید یا برای یک عروسی یا مهمانی خاص لباس بخرید، خیلی خوب هست که بدانید چطور باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که رنگ پوستتان هماهنگی داشته باشد. انتخاب رنگ اشتباه ممکن هست باعث کدر شدن رنگ صورت و موهایتان شود درحالیکه رنگ‌های مناسب صورت و موهایتان را شفاف‌تر و خوش‌رنگ‌تر نشان خواهد داد. این مطلب به شما کمک می‌کند رنگ پوستتان را شناخته و بعد براساس آن رنگ لباس، جواهرات، آرایش و موهایتان را انتخاب کنید.

     

     

     

     

  • معایب بزرگ ازدواج فامیلی معایب بزرگ ازدواج فامیلی

    از آرزوهای پدر و مادر برای برپایی جشن ازدواج و سور وسات عروسی فرزندانشان که بگذریم ، فامیل و آشنا ،دوست و غریبه هم بیکار نمیمانند و اگر دختر و پسری مجرد را در اطرافشان ببینند به یکدیگر معرفی میکنند.جدا از اینکه این اقدامات شیرین و خیرخواهانه تشکیل یک زندگی مشترک را در پی خواهد داشت؛

     

     

     

     

  • «زنان ونوسی، مردان مریخی» «زنان ونوسی، مردان مریخی»

    چهارتایی تنگ غروب آمده بودند به خیال این که این جا خطبه ی طلاق می خوانند. می­خواستند کار را یک سره کنند ... اما آن جا محضر ازدواج و طلاق نبود. مرکز مشاوره بود با مشاوری روحانی که آماده می شد برای نماز مغرب و عشا.

     

     

     

     

     

  • آیا شیعه می­تواند با اهل سنت ازدواج کند؟ آیا شیعه می­تواند با اهل سنت ازدواج کند؟

    در موارد بسیاری به سبب تفاوت در آداب و رسوم، لباس، زبان و لهجه، درگیری از همان محفل عروسی آغاز می­شود و در مواردی حتی قبل از عروسی و در مقدمات ازدواج از جمله خرید عروسی، جهیزیه، مجلس عروسی و ... اختلافات بروز می­کند.