سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حداقل قیمت ها از خواستگاری تا خرید عقد و مراسم عروسی

 

  • مدلهای شادی کردن در مجالس عروسی مذهبی مدلهای شادی کردن در مجالس عروسی مذهبی

    اغلب مراسم عروسی آدم مذهبی‌ها که می‌روم یا کاملاً سوت‌وکور است و بی‌سروصدا؛ یا نهایت مداحی دعوت کرده‌اند که چون آن بندگان خدا هم شعرهای درست درمان ندارند؛ یا همان ترانه‌های دیگر را باکمی تغییر در محتوا می‌خوانند و تنها چیزی که عاید مخاطب می‌شود این است که مجبورند به جای صدای قشنگ خواننده اصلی، صدای نخراشیده و نتراشیده مداح مذکور را تحمل کنند

     

     

     

  • تالارهایی برای برگزاری ازدواجی آسان تالارهایی برای برگزاری ازدواجی آسان

    برگزاری یک مراسم جشن در تالارهای عروسی شامل هزینه‌های مختلفی از جمله هزینه‌های میوه و شیرینی، شام، اتاق عقد، عکاسی و فیلم برداری، خواننده و موسیقی، گل آرایی و البته ورودی سالن می‌شود. در کنار این موارد نیز هزینه‌های جانبی همچون مالیات، پارکینگ و... به سایر هزینه‌ها اضافه می‌شود.

     

     

     

     

  • جدیدترین مدلهای تزئین وسایل و هدایای بله برون جدیدترین مدلهای تزئین وسایل و هدایای بله برون

    تصاویر آموزشی مدلهای زیبای تزیین هدایا و وسایل بله برون را در سایت دوشیزه مشاهده میکنید

     

     

     

     

     

  • سری جدید عکسهای دسته گل خواستگاری شیک مدل 2016 سری جدید عکسهای دسته گل خواستگاری شیک مدل 2016

    شما را به دیدن تصاویر شیک و دیدنی از مدلهای جدید دسته گل خواستگاری که کارشناسان سایت دوشیزه از گلفروشی های خوب و معروف تهران تهیه کرده اند دعوت میکنیم

     

     

     

     

  • قیمت های مناسب سالنهای عروسی در زمستان قیمت های مناسب سالنهای عروسی در زمستان

    کم کم هوا رو به سردی می رود و خیلی از عروس و دامادها برگزاری مراسمشان را به روزهای باقی مانده از ذی الحجه یا بعد از ماه محرم و صفر موکول می کنند. اگر شما هم جزو این عروس و دامادها هستید این مطلب را بخوانید

     

     

     

     

  • لباس عروس با ماسک مخصوص آلودگی هوا لباس عروس با ماسک مخصوص آلودگی هوا

    یک مزون دار با دوخت لباس عروسی متفاوت نظرها را به سمت خود جلب کرده است. لباس مذکور با صدها ماسک صورت( مخصوص مقابه با آلودگی هوا) ساخته شده است.آلودگی هوای شهرهای بزرگ مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

     

     

     

     

  • نویسنده داستان برای کلیپ  عروسی نویسنده داستان برای کلیپ عروسی

    در آگهی های روزنامه همشهری قسمت استخدام به عنوان شغلی جالبی که یک آتلیه عکاسی معروف در تهران چاپ کرده بود برخورد کردیم ...

     

     

     

     

     

  • قیمت های امسال جهیزیه کامل نوعروس ایرانی قیمت های امسال جهیزیه کامل نوعروس ایرانی

    جهیزیه به بازار تهران رفته است. البته در واقعیت کمی بیشتر از این وسایل را خرید کرده اما خواهرش سال 88، با ده میلیون تومان، تقریبا بیشتر جهزیه اش را تهیه کرده بود و حالا او با این میزان پول، تنها بخش کوچکی از وسایل و خرده ریزهای آشپزخانه اش را خریده است.

     

     

     

     

  • راهکارهای خرید و اجاره لباس عروس راهکارهای خرید و اجاره لباس عروس

    انتخاب و تهیه لباس عروس رؤیایی از خان‌های دشوار مراسم عروسی به شمار می‌رود. سعی کرده‌ایم همه ریزه‌کاری‌های تهیه لباس عروس و گزینه‌هایی که بعد از پایان مراسم دارید را مرور کنیم تا خودتان با یک حساب سرانگشتی بهترین راه را انتخاب کنید.

     

     

     

     

     

  • حداقل قیمت ها از خواستگاری تا خرید عقد و مراسم عروسی حداقل قیمت ها از خواستگاری تا خرید عقد و مراسم عروسی

    گزارش میدانی از تالارهای عروسی، گل فروشی ها، کرایه خودرو، شیرینی فروشی ها، لوازم آرایشی، و آرایشگاه ها میانگین هزینه های ازدواج و مراسم عروسی را برای صرفا مردان جوان (قشر متوسط جامعه) را مرور می کند.

     

     

     

     

     

  • خانه عروسی در هتل لوکس با هزینه کم خانه عروسی در هتل لوکس با هزینه کم

    زوج های جوان که قصد ازدواج دارند با هزینه کم آن را بخرند و در آن زندگی کنند. به این ترتیب زوج های جوان پس از ازدواج با هزینه کم این خانه را می خریدند و چند هفته در آن زندگی می کردند و سپس آن مکان را به زوج دیگری می فروختند و خانه بزرگتری برای خود خریداری می کردند. به همین دلیل این خانه به Wedding House یا خانه عروسی مشهور شد.