سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعاتی پیرامون خواستگاری تا عروسی

 

  • مدل مو ، آرایش و زیورآلات خواستگاری انتخاب مدل مو ، آرایش در روز خواستگاری

    به نظر من بهتره بلوز و دامن یا پیراهن میدی بپوشید. یعنی قد دامن حدد 4-5 سانت پایین تر از زانو بایسته. اگر خیلی اصرار به پوشیدن دامن کوتاه تر دارین، قدش رو حداقل تا زانو انتخاب کنید. از اون کوتاه تر جالب نیست. نترسید، فرصت برای پوشیدن مدلهای مختلف زیاده

 

 

 

 

  • آموزش ژست گرفتن در عکاسی داماد   ژست گرفتن داماد در روز عروسی

    گر از بالا می خواهند از شما عکس بگیرند دست هایتان را ول نکنید. اینکه دستتان را به کمرتان بگیرید زیاد جالب نیست، به جای این کار دستانتان را در کنار رانتان به هم قفل کنید و یا بر روی ران بگذارید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • تناسب اندام عروس خانم ها در 6 مرحله تناسب اندام و لاغری عروس خانم ها

    برخلاف باور عموم، چربی و پروتئین موجود در ماست نقش زیادی در سوزاندن چربی‌های بدن دارد. در عین حال افراد بزرگسالی که هر روز 3 مرتبه ماست می‌خورند 22 درصد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر از دیگران کاهش وزن ماندگار را تجربه می‌کنند.

 

 

 

 

  • ثبت شرایط طرفین در عقد نامه ازدواج شرایط دوازدهگانه عقد

    اما مسئله اینجا است که تشخیص خلاف مصلحت خانواده بودن برعهده دادگاه است و دست قاضی در تشخیص کاملا باز گذاشته شده و می‌تواند سلیقه‌‌ای عمل کند.اگر زوجه تمایل به کار کردن پس از ازدواج دارد می تواند این شرط را به عقدنامه اضافه کند. لفظ حقوقی شرطی که در عقد نامه درج می‌شود به این صورت است: “زوج، زوجه را در اشتغال به هر شغلی که مایل باشد؛ در هر کجا که شرایط ایجاد کند، مخیر می‌کند.”

     

 

 

 

 

 

  • بله بران؛ مذاکراتی برای رسیدن به توافق‎!‎ بله بران؛ مراسمی برای توافق بین عروس وداماد!‎

    همان‌طور که گفتیم مهریه مهمترین چیزی است که در مراسم بله بران درباره اش صحبت می‌شود.نیازی نیست بگوییم نگاهی به دعواها و پرونده‌های دادگاه بیندازید تا ببینید که شعار «مهریه را کی داده و کی گرفته» فقط در حد همان شعار است. چون حتما در میان اطرافیان تان کسانی را دیده یا داستان شان را شنیده‌اید که درگیر همین مهریه هستند. پس این بحث را شوخی نگیرید‎

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گزارش جلسه بله برون  داستان مجلس بله برون

    خانواده دامادِ 28 ساله، دیپلمه با شغل شریف بسازبفروشی، ازاهالی یکی از روستاهای اراک بودند. خانواده عروس 24 ساله و دانشجوی زبان انگلیسی هم از آذری ها مقیم تهران با کلی رسم و رسوم خاص خودشان بودند. با خواندن هر بند از مفاد متن پیش نویسِ بله برون؛ اعتراض و مخالفت خانواده داماد بیشتر می شد، چشم های خانواده عروس هم چهارتا شده بود و می گفتند که ما دیشب نسبت به همه مفاد با هم توافق کردیم چرا امشب مخالفت می کنید.