سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی مهم در انتخاب کارت دعوت

 

 

 

  • سفارش کارت دعوت عروسی سنتی  کارت دعوت عروسی سنتی

    در حال حاضر خلاقیت و هنر در کارت های عروسی دست ساز، موج می زند. یک اثر هنری دستی و سنتی هر چند ساده همیشه قابل احترام و ارزش می باشد، در واقع وقتی شما کارتی را برای دوست و یا زوجی آماده می کنید، طبیعتا تمام احساسات درونی خود را در تار و پود کارت تهیه شده منعکس خواهید کرد

     

     

  • قیمت خرید کارت عروسی مدل چوبی،فانتزی،سنتی و جدید خرید کارت عروسی مدل چوبی،فانتزی،سنتی و جدید

    زمانی که برای خرید کارت عروسی خود و یا دوستانتان به بزرگترین و حرفه ای ترین بورس تولید کارت عروسی ( برج بهارستان) مراجعه می کنید، شاهد طرح و مدل های بسیار متفاوت از پشت ویترین های فروشگاه ها هستید. و شاید با وجود این مدل های زیبا و بی نظیر انتخاب و خرید کارت عروسی کمی برایتان سخت شود.

     

     

  • مرکز خرید کارت عروسی در تهران مرکز خرید کارت عروسی در تهران

    یک اصل بسیار مهم و اساسی در تولید هر جنس و کالایی، طراحی و برنامه ریزی موضوع مورد نظر می باشد، بنابراین اولین قدم در تولید کارت عروسی، طراحی آن می باشد، شما به عنوان یک فروشنده معمولا با سلیقه ها و نظرات مختلف عروس و دامادها در هنگام خرید کارت عروسی آشنا هستید، و براحتی می توانید با الهام گرفتن از نظرات و طرح های مورد نظر آنها کارت های بسیار زیبا و پرفروشی را طراحی و چاپ نمایید. امروزه برخلاف گذشته عروس و دامادها، طرح های مدرن و کلاسیک را بیشتر می پسندند.

     

     

  • ایده های جالب برای کارت عروسی دست ساز،خاص و فانتزی ایده های جالب برای کارت عروسی دست ساز،خاص و فانتزی

    طراحی کارت عروسی شما می تواند به شکل یک نامه، داخل یک بطری کوچک، که با کمی ماسه و صدف تزیین شده، باشد. حتی می توانید به جای صدف از سنگ های رنگی و درخشان نیز استفاده کنید، انتخاب صدف و یا سنگ در طراحی این مدل از کارت عروسی کاملا سلیقه ای می باشد.

     

     

  • دانستنیهای خرید کارت دعوت عروسی دانستنیهای خرید کارت دعوت عروسی

    پس از چاپ نمونه کارت سفارش داده شده، حتما آن را با دقت بخوانید تا اگر احتمالا اشتباه تایپی در آن وجود دارد، آن را برطرف کنید. و اگر در خواندن و دیدن نمونه چاپ کارت عروسی از دوستان خود کمک بگیرید، خیلی بهتر می باشد، چون ممکن است خودتان متوجه اشتباهات آن نشوید. یادتان باشد که شما همزمان با رزرو یک مرکز چاپ خرید کارت عروسی، یک خوشنویس هم حتما رزرو نمایید. البته می توانید از دوستان و آشنایان خوش خط ، برای نوشتن اسامی مهمانان عزیزتان همواره کمک بگیرید.

     

     

  • راهنمای ویژه سفارش کارت عروسی بهارستان راهنمای ویژه سفارش کارت عروسی بهارستان

    اگر عروس ها و دامادها به دنبال تصاویر با کیفیت می باشند باید با پوشش و آرایش دوره زمانی دلخواه خود، به آتلیه مراجعه کنند وعکس های مورد پسند، پشت کارت خود را بگیرند، در غیر این صورت ما با داشتن عکس از آنها با فتوشاپ عکس را به ظاهر قدیمی تبدیل می کنیم معمولاً عروس و دامادها یی که می خواهند کمی متفاوت تر از دیگران باشند و دوست دار سبک تاریخی، گریزی به گذشته می زنند.

     

     

     

  • روشهای جالب عروس برای سورپرایز کردن مادرشوهر روشهای جالب عروس برای سورپرایز کردن مادرشوهر

    یک عروس با سورپرایز جالب برای مادرشوهر خود تولد 50 سالگی را به او تبریک گفت

     

     

     

  • آداب و رسوم برپایی مراسم عروسی آداب و رسوم برپایی مراسم عروسی

    بعد از تعیین مهریه و شیربها، کار به زنان قوم واگذار می‌شود و خواهر، مادر و زنان بزرگ فامیل برای عروس خلعتی می‌برند، عروس را می‌نشانند و پارچه و زیورآلاتی را که برای او هدیه آورده‌اند تقدیم می‌کنند. بعد از این مراسم، نوبت به حنابندان می‌رسد و اقوام داماد با سینی‌های هدایایی که روی سر دارند، به خانه عروس می‌آیند و مراسم حنابندان آغاز می‌شود. سپس مادر عروس و داماد کنار زوج می‌نشینند تا چمدانی از هدایا را که خانواده داماد برای عروس پیشکش آورده است، تقدیم اعضای خانواده کنند.

     

     

     

  • پیشنهاد ویژه برای برگزاری آسان ازدواج پیشنهاد ویژه برای برگزاری آسان ازدواج

    رسم و رسوم در خانواده‌ها و طایفه‌ها و شهرهای مختلف متفاوت است و گاه هیچ مبنایی برای بودن یا نبودن آنها وجود ندارد! یادتان باشد انصاف و دل خوش، رسم ثابت تمام روزگاران و تمام خانواده‌هاست، بهتر است قبل از هرچیز به آن پایبند باشیم. در این صفحه برایتان چند پیشنهاد ویژه برای برگزاری آسان و کم‌هزینه جشن‌های زوج‌های جوان داریم.

     

     

     

  • مدل دسته گل عروس - جدید 2016 مدل دسته گل عروس - جدید 2016

    دوشیزه در بخش آلبوم عکس برای عروس دامادها جدیدترین مدلهای دسته گل عروس 2016 را جمع آوری کردیم .امیدواریم با ایده گرفتن از این دسته گل های زیبا یکی از بهترین دسته گلهای عمرتون را سفارش دهید

     

     

     

  • فنون خرید لباس عروس زیبا فنون خرید لباس عروس زیبا

    برای هر چه شکیل‌تر شد‌ن، روی بیشتر لباس عروس‌ها گیپورد‌وزی یا سنگ کار می‌شود‌. معمولا برای کمتر شد‌ن هزینه لباس، خیاط‌ها به جای استفاد‌ه از پارچه گیپور از حاشیه‌های آن استفاد‌ه می‌کنند‌ و پارچه را با چسب به لباس می‌چسبانند‌ و حتی سنگ‌ها هم با چسب‌های حرارتی روی گیپور قرار می‌گیرند‌. اگر قرار است لباس را کرایه کنید‌، می‌توانید‌ مطمئن باشید‌ د‌ر یک شب سنگ‌ها کند‌ه نمی‌شوند‌ و اتفاقی نمی‌افتد‌ ولی اگر قصد‌ د‌ارید‌ لباس را بخرید‌، حتما مجبور خواهید‌ بود‌ بعد‌ از مراسم آن را به اتوشویی بد‌هید‌ که د‌ر این صورت احتمالا د‌ر اولین تماس با آب، بیشتر سنگ‌ها و حتی گیپور کند‌ه می‌شود‌ و لباس نازیبا خواهد‌ شد‌

     

     

     

  • راهنمای جامع روز خواستگاری راهنمای جامع روز خواستگاری

    در خانه ی عروس گلدانی آماده باشد تا مجبور نشوند همان زمان به دنبال گلدان بگردند! عروس گل را می گیرد و در گلدان می گذارد و می نشیند . و حتما باید در اتاق حضور داشته باشد. ساعت خواستگاری! ساعت خواستگاری باید مناسب باشد . در تمام ادیان به این ساعت معتقدند. مثلا در فرهنگ ما مسلمانان شب جمعه، اعیاد مذهبی، و روز تولد بزرگان دین ساعت های مبارکی برای خواستگاری است. ساعت خواستگاری بهتر است 6 تا 7 بعد از ظهر باشد مراسمی یک ساعته و بدون خوراکی!

     

     

     

  • لباس خواستگاری خوب از کجا بخریم ؟ لباس خواستگاری خوب از کجا بخریم ؟

    واسه خواستگاری خیلی دنبال لباس گشتم چون بزرگای فامیل بودن باید یه لباس مناسب می پوشیدم .