سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزئین ماشین عروس و دسته گل به شیوه متفاوت

 

 

 

  • راه های موفقیت آرایشگاه های زنانه معروف راه های موفقیت آرایشگاه های زنانه معروف

    در طی صحبت با بسیاری از صاحبان آرایشگاه ها به این موضوع برخوردیم که مشتراین بسیاری دارند که فقط یکبار رجوع می کنند و با اینکه از نتیجه کار راضی هستند ولی مراجعه بعدی صورت نمی گیرد.

     

     

     

  • خط قرمز نمونه کار در آتلیه های عکاسی عروس ایران خط قرمز نمونه کار در آتلیه های عکاسی عروس ایران

    آنالیزی روی تعداد زیادی از آتلیه های عکاسی انجام دادم نتایج بدست آمده روی سایت های ایرانی بسیار جالب بودمادامی که در آکادمی عکاسان مد برید لس آنجلز هستم از طرز برخورد و احترام عکاسان به دیگر عکاسان لذت می برم مهم نیست کدام عکاس سواد علمی و عملی بیشتری دارد ،

     

     

     

  • داستان عقد ما در روز وصال داستان عقد ما در روز وصال

    کم کم همه آماده ی برگزاری مراسم و خطبه عقد شدن... چند لحظه ای من وآقایی نامحرم شدیم...چون باید عقد موقتو باطل میکرد تا عقد دائمو جاری کنه ازم پرسید مهریه عقد دائمو گرفتی یا میبخشی؟؟ منم با کمال میل گفتم میبخشم عاقد پرسید چندتا سکه مهرشه؟؟

     

     

     

  • عاقد داره از پدر عروس میپرسه که آیا به من … عاقد داره از پدر عروس میپرسه که آیا به من …

    عقد دختر خاله ام یه مراسم ساده بود تو خونه، قرار بود من بگم عروس رفته گل بچینه! تو آشپزخونه بودم شنیدم آقای عاقد خیلی آروم میپرسه آیا به من وکالت میدهید؟؟

     

     

     

  • خطبه عقد در نبود پدر ....... خطبه عقد در نبود پدر .......

    عاقد دوباره گفت : "وکیلم؟..." دلش شکست یعنی به قاب عکس امیدی دگر نبود او گفت: با اجازه بابا... بله... بله...! مردی که غیر آینه ای شعله ور نبود

     

     

     

  • عروس رفته گل بچینه.... عروس رفته گل بچینه....

    عروس و داماد در اتاق عقد و اقوام و اطرافیان.سفره زیبای عقد با آیینه و شمعدان و دیگر مخلفات. بعد جناب عاقد از راه می رسد و صدای صلوات و کف و لی لی لی لی و پخش نقل و سکه . و جمع و جور شدن خانوم ها در محضر حاج آقا!!

     

     

     

  • قیمت برگزاری جشن عروس مطابق میل شما قیمت برگزاری جشن عروس مطابق میل شما

    متاسفانه این روزها تجمل گرایی، مهمترین مانع ازدواج جوانان شده است و روی آوردن آنها به تجملات، موجب شده که به موقع ازدواج نکرده و به دنبال آن، بسیاری از بیماری‌های روحی، روانی و اختلافات خانوادگی در میان شان به وجود آید.

     

     

     

  • رسم کتک زدن عروس در روز عروسی ! رسم کتک زدن عروس در روز عروسی !

    داماد خرافه پرست سیلی می زند و عروس هم که دست کمی از او ندارد با خوشایند این موضوع را می پذیرد! گاهی اوقات یک لگد هم چاشنی نمایش خرافه ما می شود. در این میان پیش از هر چیزی ارزش و مقام یک زن به عنوان همسر زیر سوال رفته است، همسری که باید زندگی خود را با یک خرافه آغاز کند و مشخص نیست در ادامه آن چه اتفاقات دیگری مشابه همین خرافات برای او رخ می دهد.

     

     

     

  • مقصدهای محبوب ماه عسل در دنیا مقصدهای محبوب ماه عسل در دنیا

    مالدیو که یکی از مقصدهای محبوب ماه عسل در دنیا محسوب می شود امسال جایزه بهترین مقصد ساحلی دنیا را از "رقابت جهانی جوایز سفر" دریافت کرد.

     

     

     

  • عکس ماشین عروس لیموزین عکس ماشین عروس لیموزین

    تصاویری جالب از یک ماشین عروس ایرانی .....

     

     

     

     

  • تزئین ماشین عروس و دسته گل به شیوه متفاوت تزئین ماشین عروس و دسته گل به شیوه متفاوت

    کاری که ما می‌کنیم خاص است و این خاص بودن قیمت بالایی دارد اما ما فعلا این قیمت را از مشتری‌هایمان نمی‌گیریم. قیمت‌های ما تقریبا همان قیمت معمول گلفروشی‌هاست. اگر هم ‌زمانی مشتری بخواهد کمتر هزینه کند نمی‌گذاریم کیفیت کارمان پایین بیاید. در عوض سعی می‌کنیم مدل را عوض کنیم. مثلا طرح را طوری انتخاب کنیم که در عین سادگی، زیبا و شیک باشد یا گل را ارزان‌ ولی زیبا انتخاب کنیم

     

     

     

  • ازدواج غیابی پیامبر ازدواج غیابی پیامبر

    این که سر تعدد زوجات نبی اعظم چیست، پرسشی است که از سال ها پیش مورد توجه عده ای از مورخان و اندیشوران قرار گرفته است، حتی عده ای از مستشرقان با نشانه گرفتن انگشت اتهام به ساحت مقدس رسول خدا، سر ازدواج ها را در علاقه و میل شدید جنسی و غریزه شهوترانی و کامجویی جستجو کرده اند